Pozdrawiam cały zespół SKY LEGAL i dziękuję bardzo za pomoc w odzyskaniu odszkodowania za opóźniony lot. Pełen profesjonalizm, firma godna polecenia. podejście do klienta, kontakt i prowadzenie sprawy na wysokim poziomie. Tak dalej! Dziękuje w imieniu całej rodziny.

Paweł
Small Planet, Warszawa-Olbia


Chciałbym podziękować firmie Sky Legal za rzetelne i fachowe zajęcie się sprawa mojego odszkodowania za opóźniony lot. Dzięki Sky Legal ja oraz 3 moich znajomych otrzymaliśmy odszkodowanie od przewoźnika. Dziękuję bardzo i polecam serdecznie!!

Tomasz
Ryanair, Faro-Londyn


Dziękuję firmie SkyLegal za pomoc w odzyskaniu odszkodowania. Sprawa dotyczyła odszkodowania za późniony lot. Pracownicy SkyLegal skutecznie ją rozwiązali. W niedługim czasie otrzymaliśmy wpłatę na konto. Jak najbardziej polecam !!

Kinga
LOT PLL, Chicago-Warszawa


Dziękuję firmie SKY LEGAL za pomoc w odzyskaniu odszkodowania za opóźnienie w locie mojego samolotu... z winy PLL LOT !!! Sytuacja miała miejsce w grudniu 2016 roku, a cała procedura wraz z przelewem na konto trwała od 25.12.2016-20.03.2017 ! Gratuluję skuteczności :-) Warto jednak walczyć o swoje... szczególnie w przypadku gdy samolot na który człowiek czeka, nadlatuje z godzinnym opóźnieniem, bo okazuje się, że nie ma już szans by zdążyć na kolejny samolot np. z Warszawy ! To właśnie takie sytuacje sprawiają, że ktoś musi ponieść konsekwencje za opóźnienia samolotów i za każdym razem należy nadać im ciąg dalszy. Tak było właśnie w moim przypadku i odszkodowanie w kwocie 1200 EUR (- prowizja firmy) stała się faktem :-) Zdecydowanie polecam !!!

Marek
LOT PLL, Gdansk-Baku


"Dziękuję za przekazaną informację oraz wszystkie Państwa wysiłki, które umożliwiły uzyskanie odszkodowania od Wizzair’a. Jestem pod dużym wrażeniem Państwa działania i nie omieszkam ponownie skorzystać z Państwa usług, o ile tylko nadarzy się okazja."

Radosław T.
WizzAir, Katowice - Naples


"Kontakt do firmy SKY LEGAL otrzymałem od kolegi z pracy. Podczas podroży służbowej mieliśmy opóźniony lot z Brukseli do Manchesteru, co trochę pokrzyżowało nam plany służbowe. Postanowiliśmy więc spróbować ubiegać się o odszkodowanie, w końcu nie mieliśmy nic do stracenia, no i ... udało się, za co bardzo Państwu dziękujemy. Pozdrawiamy i życzymy wielu klientów."

Roman K., Krzysztof L.
Brussels Airlines, Bruksela - Manchester


"Bardzo dziękuję za sprawne i pozytywne załatwienie mojej sprawy. Jestem bardzo zadowolony z operatywności i zawsze będę polecać Waszą firmę przyszłości moim znajomym."

Wojciech M.
Small Planet Airlines, Hurghada - Gda?sk


"Polecam tą firmę, zajmuje się sprawą profesjonalnie szybko i skutecznie, pieniążki szybko dotarły i to spora kwota."

Bartłomiej K.
Freebirds Airlines, Katowice - Antalya


"Dziękuję za pozytywne załatwienie złożonej w moim imieniu reklamacji. Pracownicy Sky Legal skutecznie uzyskali satysfakcjonujący rezultat. Przewoźnik zachował się poniżej oczekiwań, Sky Legal bardzo profesjonalnie. Polecam."

Maria K.
EnterAir, Lanzarote - Warszawa


"Bardzo dziękuję bardzo za pozytywne załatwienie mojej sprawy. Sky Legal zadziałał profesjonalnie i odszkodowanie od linii lotniczych wpłynęło na moje konto. Moja sprawa została załatwiona drogą mailową, szybko i sprawnie. Jeszcze raz dziękuję."

Marcin N.
EnterAir, Lanzarote - Warszawa


"Serdecznie dziękuję w imieniu moim i mamy za udzieloną pomoc w otrzymaniu odszkodowania, dostaliśmy piękny prezent przed świętami. Pracownicy Sky Legal stanęli na wysokości zadania, pozdrawiamy i oczywiście wszystkim polecamy bo warto!"

Krystyna K.
Easy Jet, Berlin - Malaga


"Bardzo serdecznie dziękuje firmie Sky Legal za pozytywne załatwienie odszkodowania za opóźniony lot. Jesteście rzetelni i godni zaufania. Polecam wszystkim Waszą pomoc. Pozdrawiam"

Małgorzata J.
Ryanair, Tampere - Londyn


"Dziękujemy za skuteczne załatwienie naszej naszej skargi na niedogodności lotu do Indii liniami Lufthansa i deklarujemy polecanie Państwa usług osobom bliskim i zaprzyjaźnionym."

Tomasz K., Franciszek M.
Lufthansa, Monachium – Bombaj


"Dziękuje serdecznie za odzyskanie odszkodowania za opóźniony lot. Sky Legal okazało się firmą skuteczną, od początku dostawałem jasne informacje na temat procedur i etapów związanych z dokumentacją, które mogłem w łatwy sposób wypełnić i wysłać nie wychodząc z domu. Dodatkowo Sky Legal mimo problemów u przewoźnika konsekwentnie dążył do finału sprawy. Polecam oraz przekazałem już informacje znajomym, którzy lecieli razem ze mną o Waszej firmie Sky Legal, którzy również wyrazili chęć dochodzenia swoich praw o odszkodowanie z pomocą specjalistów w tej branży."

Mateusz M.
Eurolot, Katowice – Rhodos


„Jestem bardzo mile zaskoczony profesjonalną obsługą. Nie ukrywam, że początkowo myślałem, że firma to "naciągacze". Bardzo się myliłem. Warto czasem uwierzyć, że są profesjonalni prawnicy, którzy starają się zapewnić klientom wygodę i miły kontakt. Bardzo dziękuje, bo w biurze podróży była totalnie inna atmosfera. Polecam wszystkim usługi SKY LEGAL.”

Krzysztof H.
Eurolot , Katowice - Marsa Alam


„Dziękuję za odpowiedź i Waszą pomoc. Sprawa została zakończona sukcesem. Dziękuję bardzo całemu zespołowi Sky Legal”

Abdenour H.
Lufthansa, Kartagina - Frankfurt


„Dziękuję za tą wspaniałą wiadomość oraz za Państwa starania.”

Izabela M.
Norwegian Airlines, Krakow – Alesund


„Dziękuję za wasze szybkie działanie. Poleciłem Państwa firmę również mojemu bratu i rodzinie, braliśmy udział w tym samym locie.”

Tomasz J.
Air Mauritius, Paryz - Mauritius Plaisance


„Wszystko fajnie poszło, roszczenie składa się szybciutko, obsługa roszczenia też współpracowała należycie. Brakuje komunikacji telefonicznej jednakże mailowo reagowali Państwo w ten sam dzień więc to także oceniam wysoko. Termin oczekiwania troszkę długi bo u mnie sprawa ciągnęła się 4 miesiące, ale było warto po odzyskaniu decyzji pozytywnej pieniążki w 2 tygodnie były u mnie. Ogólnie oceniam bardzo dobrze i na pewno w przyszłości będę korzystał z Państwa usług oraz reklamował SKYLEGAL ;).”

Konrad H.
SAS Scandinavian Airlines, Kopenhaga - Poznan


„Dziękuję serdecznie za skuteczne działanie.”

Dariusz D.
Lufthansa, Monachium – Warszawa


„Sky Legal – Bardzo dziękuję za pomoc i uzyskanie dla mnie odszkodowania od WizzAir za spóźniony lot. Polecam firmę.”

Teresa R.
Wizzair, Beauvais – Katowice


„Dziękuję za waszą bezcenną pomoc w mojej sprawie i mam nadzieję na szybki wpływ odszkodowania”

Piotr J.
Air Mauritius, Paryz - Mauritius Plaisance


„Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz i bardzo sprawne poprowadzenie naszego roszczenia, naprawdę super ;) jesteście państwo godni polecenia jeszcze raz dziękuje.”

Kamil O.
Eurolot, Antalya – Poznan


"Polecam wszystkim Sky Legal przede wszystkim za ich efektywność i konkurencyjne ceny na rynku. Szczerze, nie sądziłem, że linie lotnicze będą skłonne do wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania. 6 tygodni po zgłoszeniu się do Sky Legal mam niemałe pieniążki na koncie, wystarczyło poświęcić dosłownie kilka minut na wypełnienie formularza. W międzyczasie byłem na bieżąco informowany o toczącym się roszczeniu za co również jestem wdzięczny. Latam bardzo często i na pewno ponownie skorzystam ze Sky Legal w przypadku problemów z liniami lotniczymi."

Krzysztof S.
Lufthansa, Dubaj - Monachium


„Razem z mężem jesteśmy pod wrażeniem usług Sky Legal. Zarejestrowałam się na Waszej stronie Internetowej 24 sierpnia i po wstępnej korespondencji wyjaśniającej byłam zaskoczona otrzymaniem już 5 października należności od przewoźnika w kwocie znacznie przewyższającej moje oczekiwania. Byłam zdziwiona, ponieważ przewoźnik poinformował mnie, że nie należy mi się odszkodowanie. Nie mogę uwierzyć, że udało się Wam przekonać przewoźnika do wypłaty odszkodowania i oboje z mężem jesteśmy wam bardzo wdzięczni. Wasze usługi są bardzo sprawne i warte waszego wynagrodzenia. Zdecydowanie polecę waszą firmę rodzinie i znajomym. Opowiedziałam dziś o was kilku kolegom w pracy i byli pod dużym wrażeniem. Kilku z nich zapewniło, że będą pamiętać o waszej firmie w razie podobnych problemów. Jeszcze raz bardzo dziękuję.”

Lynne S.
Thomson Airways, Edinburgh - Lanzarote


„Termin odszkodowania od przewoźnika jest bardzo krotki, jak na tego typu roszczenie. Okres otrzymania przelewu od daty powiadomienia o przelewie od przewoźnika do przelewu na moje konto był także bardzo krotki. Bardzo szybka, efektywna i sprawna korespondencja z Państwa biurem jest bardzo dużym atutem. Z przyjemnością będę polecała Wasze biuro, gdy nadarzy się taka okazja.”

Teresa i Ryszard R.
Wizzair, Beauvais - Katowice


"Chciałbym podziękować, za bardzo profesjonalne i szybkie rozpatrzenie mojego roszczenia. Zarówno obsługa jak i bardzo prosta forma zgłoszenia roszczenia jest ważnym elementem dla potencjalnych klientów w sprawach prawnych. Termin odszkodowania od przewoźnika tez był bardzo krotki, jak na tego typu roszczenie. Okres otrzymania przelewu od daty powiadomienia o przelewie od przewoźnika do przelewu na moje konto był także bardzo krotki. Bardzo szybka, efektywna i sprawna korespondencja z Państwa biurem jest bardzo dużym atutem. Z przyjemnością będę polecał wasze biuro gdy nadarzy się taka okazja.”

Mirosław D.
Lufthansa, Monachium – Gdansk


„Dziękuję Sky Legal za fantastyczną obsługę. Złożenie roszczenia było bardzo proste, a Wasza usługa znakomita. Dostałam wyższe odszkodowanie, niż się spodziewałam i byłam mile zaskoczona, jak szybki był ten proces. Jeszcze raz dziękuję.”

Karen R.
British Airways, Londyn - Oslo


„Polecam firmę, profesjonalna obsługa, uczciwość i pozytywne załatwienie odszkodowań.”

Ryszard R.
Wizzair, Beauvais - Katowice