Formularz Zgłoszenia

Krok 1: Szczegóły lotu
 
Linie Lotnicze
Numer Lotu
Lotnisko Wylotu
Lotnisko Przylotu
Planowany Czas Odlotu
Planowany Czas Przylotu
Typ Lotu
Numer Rezerwacji
Ilość Pasażerów
Captcha

Page 2

Text...

Page 3

Text...

Odwołany Lot - Prawa Pasażera

Podstawowe prawa pasażerów lotniczych w związku z odwołaniem lotu gwarantuje Rozporządzenie (WE) 261/2004. W przypadku odwołania lotu pasażer ma prawo do: - zwrotu kosztów biletu, - zaoferowania połączenia alternatywnego, - posiłku, napojów oraz możliwość przeprowadzenia dwóch rozmów telefonicznych, nadania dwóch dalekopisów, dwóch przesyłek faksowych lub e-mailowych, jeżeli czas oczekiwania na inne połączenie lotnicze to usprawiedliwia, - jeżeli alternatywny lot nastąpi co najmniej dzień po planowanym starcie odwołanego lotu, pasażerowie mają prawo do bezpłatnego zakwaterowania w hotelu i darmowego transportu między lotniskiem a hotelem. Ponadto, pasażerowie są uprawnieni do odszkodowania w wysokości od 125 EUR do 600 EUR (w zależności od długości trasy lotu), jeżeli zaoferowano im alternatywny lot, którego czas przylotu różni się znacząco od czasu przylotu lotu odwołanego, a o odwołaniu lotu zostali poinformowani zbyt późno.

Ile kosztuje złożenie roszczenia do linii lotniczych za pośrednictwem Sky Legal?

Złożenie roszczenia przez Sky Legal jest całkowicie bezpłatne. W momencie odzyskania odszkodowania w imieniu pasażera pobieramy prowizję w wysokości 25% wartości odszkodowania wraz z opłatą administracyjną.